India Creativity Photo Project – Amristar – #IndiaCreativity #India #Photo

Català.

Ja estic a la Índia i a tope amb el India Creativity Photo Project! 🙂 Us explico:
Vaig agafar un bus a Kathmandu del govern Indi, que és un xic més car que els altres, però vas ample i segur. De fet, anava mig buit. Jo tenia per mi sola 2 llocs ben amples.
Evidentment, com sempre, era l’única guiri al bus, i em van mimar i cuidar a tope. Els Nepalesos són un amor!

Vaig agafar el bus, primer per que era més econòmic que el avió, i segon perquè vaig pensar que així entrava poc a poc a l’Índia, que és un país que fins ara m’ha fer molt respecte, de fet, no estava en absolut en els meus plans arribar fins aquí aquesta vegada. La primera ho tenia com una possibilitat però ara no, i mira. Aquí estic i ben feliç!

Vaig entrar a la India molt més a poc a poc del que hauria desitjat… Vàrem trobar una boira que no es veia a un metre i el bus va trigar 7 hores més de les previstes! 🙂 Vaig arribar a Delhi el 31 de desembre passades les 5 de la tarda. Perfecte per anar a casa de la Serena, que amablement em va acollir a casa seva, dutxa, a comprar amb ella per fer el sopar de cap d’any i apali a celebrar el nou any amb campanades d’anys anteriors i un raïm un xic estrany (allargat)!

El dia 1, varem descansar i la Serena em va anar explicant cosetes sobre Delhi i La Índia en general, vaig poder  notar el munt de contaminació que hi ha a la ciutat i el dia 2 el vaig dedicar a contactar ONGs a la ruta que vull fer per el Nord de la Índia. De fet la ruta és curteta, vull marxar cap al sud ràpidament. Estic farta de fred (Temperatures ara mateix entre el 23 i els 8) però al vespre aquests 8 ja son massa per mi, i cada dia baixen més!

Total, que el 4 al matí ja marxava cap al Punjab, Al migdia estava a Amristar, al vespre anava a veure el espectacle de tancament de fronteres amb la frontera pakistaní i el 5, després de visitar el “Golden Temple” marxava cap a les oficines de “All India Pingalwara Charitable Society (Regd) Amritsar.” i el 6 començava amb les classes a l’escola de nens sords: Bhagat Puran Singh School For The Deaf
Estic donant un curs de fotografia bàsica per a nois i noies d’uns 20 anys i els tallers del #CreativityPhotoProject a nens de vàries edats. A part sembla ser que farem alguna cosa del taller de Folktales! 😉

I aquí estic. Molt contenta d’haver-me decidit a venir i pensant a veure com dimonis puc aconseguir fons per pagar materials i trasllats. A veure que se m’acut! 😉

Si voleu seguir les novetats dels blogs de Missatge Rebut i diferents comptes d’Instagram, podeu clicar al “m’agrada” de la pàgina del facebook! 🙂 ↓
If you want follow the news from my blogs & Instagram accounts, you can “like” my facebook page! 🙂 ↓